Skip to main content
  • Aplikacja mobilna Nasz Bank BS Mońki

    Aplikacja mobilna Nasz Bank BS Mońki

     

    Aplikacja mobilna Nasz Bank BS Mońki

    Zachęcamy do korzystania z bezpłatnej aplikacji mobilnej Nasz Bank BS Mońki systemu bankowości elektronicznej Banku Spółdzielczego w Mońkach.

    Aplikacja ta umożliwia Państwu korzystanie z usług Banku na urządzeniach mobilnych typu smartfon, tablet, w swobodny i bezpieczny sposób, dając dostęp do finansów bez względu na czas i miejsce. Aplikacja wysyła darmowe powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku.

    Funkcje aplikacji Nasz Bank BS Mońki:

    • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
    • dostęp do historii wykonanych operacji,
    • dostęp do informacji o lokatach,
    • wykonywanie przelewów internetowych,
    • wykonywanie przelewów QR,
    • zakładanie i likwidowanie lokat,
    • doładowania telefonów komórkowych,
    • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną.

    Aplikacja Nasz Bank BS Mońki może służyć również do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie. Autoryzacja mobilna w aplikacji zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon niezależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie. Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.

    Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako wiadomości PUSH. Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.

    Dostęp do aplikacji Nasz Bank chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych. 

    Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

    Uruchomienie aplikacji Nasz Bank BS Mońki

    1. Aplikację Nasz Bank BS Mońki należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) lub App Store (dla iOS) - aplikacja jest darmowa.
    2. Instalujemy aplikację na urządzeniu (smartfon, tablet).
    3. Na stronie Internet Bankingu w zakładce Ustawienia -> Kanały dostępu i urządzenia wybieramy opcję Dodaj urządzenie, i postępujemy zgodnie z komunikatami wyświetlonymi przez system:
      • podajemy nazwę urządzenia np. telefon, tablet
      • wpisujemy swój kod uwierzytelnienia i kod otrzymany z SMS, otrzymujemy kod QR
      • na telefonie lub tablecie na którym została zainstalowana aplikacja otwieramy aplikacje Nasz Bank i postępujemy zgodnie z wyświetlonymi komunikatami: podajemy swój identyfikator bankowości internetowej, definiujemy
      • nazwę użytkownika aplikacji np. Imię, skanujemy QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
      • ustalamy e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami, zatwierdzamy kod e-PIN i potwierdzamy kod e-PIN .
    4. Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.
    5. Można zacząć korzystać z aplikacji Nasz Bank.

     

     

    Aplikacja mobilna Nasz Bank Junior BS Mońki

    Połączenie zabawy z nauką oszczędzania
    Aplikacja mobilna Nasz Bank Junior BS Mońki dedykowana jest dla dzieci w wieku poniżej 13 roku życia. W świetle prawa dzieci poniżej 13 roku życia nie posiadają zdolności do czynności prawnych, w tym między innymi do korzystania samodzielnie z usług bankowych.
    Rolą aplikacji Junior Bank BS Mońki jest edukacja poprzez oszczędzanie. Dzięki niej, dziecko ma możliwość nauczyć się, pod nadzorem rodzica, świadomego oszczędzania i zarządzania pieniędzmi oraz zdobyć praktyczną umiejętność obsługi konta w Banku Spółdzielczym w Mońkach.
    Dzięki temu, już najmłodsze dzieci połączą zabawę z nauką zarządzania własnym budżetem. Posiadanie „dziecięcego konta oszczędzania” sprzyja edukacji bankowej oraz kształci aktywność przedsiębiorczą dzieci.
    Aplikacja umożliwia dzieciom w łatwy sposób zakładać skarbonki, nazywać je i wyróżniać grafiką, ustalać cel gromadzenia gotówki, datę zakończenia oszczędzania i wymaganą kwotę do zaoszczędzenia.
    Aktywność dziecka nagradzana jest promocyjnymi gwiazdkami i pucharami.
    Co dalej?
    Po ukończeniu 13 lat, dziecko nabędzie prawo do zawarcia umowy o rachunek bankowy, by kontynuować przygodę ze światem finansów. Przygoda ta będzie oparta o zdobytą dotychczas wiedzę i wyuczoną umiejętność oszczędzania.

    Możliwości aplikacji mobilnej Junior Bank BS Mońki:
    - tworzenie skarbonek z zaplanowaną kwotą do uzbierania, celem i czasem oszczędzania. Skarbonki - umożliwiają zbieranie pieniędzy przez dziecko na określone cele. Dodaj własną nazwę oraz wybierz obrazek, możesz określić kwotę i termin, do którego będą zgromadzone oszczędności oraz dodawać środki do skarbonki. Skarbonka w każdej chwili może zostać rozbita, a znajdujące się w niej oszczędności będą dostępne na rachunku.
    - dowolne rozdzielanie środków pomiędzy skarbonkami, kontrola stanu i rozbijanie skarbonek
    - interfejs dostosowany do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem
    - nagradzana aktywność dzieci i efektywność oszczędzania
    - współdzielenie aplikacji, umożliwiające obsługę na jednym urządzeniu kilkorgu dzieciom
    - przeglądanie operacji historycznych na koncie
    - doładowania telefonów na kartę - inicjowane przez dziecko z poziomu aplikacji i akceptowane oraz realizowane przez rodzica z poziomu Internet Bankingu.
    - pełna kontrola rodziców z poziomu systemu bankowości internetowej
    - nagrody – gwiazdki i puchary – przyznawane są za określone osiągnięcia, czyli: zakładanie skarbonek, regularne wpłaty, planowanie oraz długoterminowe oszczędzanie

    Zalety aplikacji mobilnej Junior Bank BS Mońki:
    - bezpieczeństwo - zabezpieczenie hasłem lub biometrią
    - kontrola - dostęp do salda i pełna kontrola wydatków w czasie rzeczywistym płatności
    - wygodne i szybkie płatności mobilne
    - dostępność - dostęp do wszystkich usług 24h na dobę – 7 dni w tygodniu

    Aplikacja mobilna dla dzieci Junior Bank BS Mońki. Jak ją uruchomić?
    Aby rozpocząć korzystanie z aplikacji, po jej zainstalowaniu, musi być ona aktywowana i skonfigurowana przez rodzica według wyświetlanych w programie kolejnych kroków.
    Należy założyć profil i powiązać go z kontem rodzica.

    Jak aktywować aplikację Junior Bank BS Mońki
    Aktywacja z poziomu Internet Banking Rodzica.
    1. Wybierz zakładkę Bankowość dla Najmłodszych, a następnie Dodaj dane dziecka
    2. Pobierz aplikację Junior Bank BS Mońki na urządzenie dziecka.
    Ze sklepu Google Play (dla urządzeń z systemem Android) lub App Store (dla urządzeń z systemem iOS) pobierz aplikację JUNIOR BANK BS MOŃKI i zainstaluj ją na telefonie dziecka.
    3. Dodanie urządzenia mobilnego - telefonu lub tabletu dziecka.
    W bankowości internetowej Dodaj urządzenie mobilne, z którego korzysta Twoje dziecko. Dodaj nazwę urządzenia i zautoryzuj transakcję kodem, który zostanie wygenerowany przez system.
    Kodem należy aktywować aplikację w urządzeniu mobilnym podopiecznego, wpisując go w podanym przez system czasie.

    Aktywacja Junior Bank BS Mońki na urządzeniu mobilnym dziecka
    Korzystanie z aplikacji rozpocznij od założenia profilu na urządzeniu mobilnym. Do poprawnego jego zdefiniowania należy wpisać: nazwę profilu, kod wygenerowany przez rodzica/opiekuna w jego serwisie Internet Banking oraz kod PIN (ustalony przez Klienta).

    Gratulacje! Nowy profil został skonfigurowany pomyślnie.

    Szczegółowa instrukcja użytkownika:

    1. Aplikacja mobilna Nasz Bank BS Mońki - Android
    2. Aplikacja mobilna Nasz Bank BS Mońki - Android dla Klienta Firmowego
    3. Aplikacja mobilna Nasz Bank BS Mońki -System iOS (Apple)
    4. Aplikacja mobilna Nasz Bank BS Mońki -System iOS (Apple) dla Klienta Firmowego
    5. Aplikacja mobilna Nasz Bank Junior BS Mońki

    Regulaminy:

    1. Regulamin korzystania z aplikacji mobilnej
    2. Regulamin korzystania z usługi BLIK

    Bank Spółdzielczy w Mońkach
    19-100 Mońki, ul. Wyzwolenia 13
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Telefon: 85 727 99 10

    Bank Spółdzielczy w Mońkach Oddział w Goniądzu
    19-110 Goniądz ul. Wojska Polskiego 20
    Telefon: 85 738 09 04

    Bank Spółdzielczy w Mońkach Oddział w Jaświłach
    19-124 Jaświły ul. Jaświły 128
    Telefon: 85 716 82 20

    Bank Spółdzielczy w Mońkach Oddział w Trzciannem
    19-104 Trzcianne ul. 3 Maja 36
    Telefon: 85 738 50 65

    Bank Spółdzielczy w Mońkach Filia nr 1
    19-100 Mońki ul. Wojska Polskiego 59
    Telefon: 85 716 23 36

    Kontakt do Inspektora Ochrony Danych IOD: Pani Ewa Ciborowska - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia Banku:
    od poniedziałku do piątku: 7:45 - 16:00

    Godziny otwarcia oddziałów Banku oraz filii:
    od poniedziałku do piątku: 8:00 - 15:00

    Bank Spółdzielczy w Mońkach z siedzibą w Mońkach przy ul. Wyzwolenia 13, zarejestrowany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000129665, NIP 546-105-33-04, REGON 000494143